woensdag 17 januari 2007

joepie technologie!!!

Computers, e-mail, internet, venten (leg je de link?) : allemaal miserie!!!
Net op het moment dat er een belangrijk mailtje moet verstuurd worden, wil mijn mailboxsysteem eventjes niet meewerken. Bestandjes opladen, duurt lekker lang om vervolgens foutmeldingen te geven en dan niet te verzenden ( voel je de vreugde?). Laten we hier een feestje om bouwen!

Waar is de tijd naartoe, toen het nog allemaal simpel was: met de postduif. Eventjes een briefje verzenden: vogeltje in de lucht en weg was het, geen foutmeldingen, niets. Het kwam er gewoon op aan het beestje op tijd en stond te voorzien van eten en drinken.

Maar jammer genoeg staat de tijd niet stil en heeft iemand ( een man waarschijnlijk :p) de drang gehad om alles even 'eenvoudiger' en 'sneller' te maken. Een half uur om een mail te versturen, ik ben te voet (aangezien ik weiger te fietsen) soms sneller.

Maarja in dit tijdperk van vooruitgang laten we blij zijn en het eren dat het er is. Toch jammer dat het niet werkt.

3 opmerkingen:

Pieterjan zei

Technologie is idd een beetje mannelijk

Prachtig en elke keer beter!

-Als het werkt-

Eva zei

Prachtig en elke keer beter? Ik hoop dat dat toch op de technologie slaat want...

just me zei

Op wat zou het anders slaan Eva?
@ Pj ik vind technologie ook wel leuk als het werkt uiteraard, tis alleen als het nodig is, dat de dingen er vaak de brui aan geven.