donderdag 25 januari 2007

Als het kriebelt, moet je sporten

Na lange tijd ben ik nog eens gaan sporten. Ik vind mezelf op dit moment dan weer geweldig, twas volgens mijn kaartje dan ook weer geleden van 5 december. Ik ben geen fanatiekeling tegenwoordig.
Waar is de tijd dat ik bijna dagelijks bezig was met sport. Toen was ik een fanatiekeling, en ook een beetje gek natuurlijk.

Uiteraard heeft dit sporadische sporten ook wel lichamelijke effecten nagelaten, natuurlijk in combinatie met het mcDonalds- en andere junkfood-dieet. Het gevolg is dat de broeken van de 'ik ben fanatiek'-periode krapper zitten dan vroeger.

Maar dus om nog maar eens terug te komen, sporten maakt dat je even alle zinnen kan verzetten en the troubles van de dag eventjes kan wegzweten, wat nu weer maakt dat ik me top en blij voel. (Morgen gaat dat iets minder zijn vrees ik, maar dat wijten we dan maar weer aan de ouderdom natuurlijk :-D)

1 opmerking:

Eva zei

De ouderdom is geen excuus ;)