woensdag 3 januari 2007

happy newyear

welkom op mijn blogje in dit nieuwe jaar. Vanaf nu kunnen de geïnteresseerden hier mijn zever en dingetjes uit mijn leven lezen.
eerst en vooral wil ik iedereen een spetterend 2007 toewensen. Voor al de mensen met goede voornemens, veel geluk met het uitvoeren ervan. Ik ben een van de vele mensen met niet zo echt veel voornemens. Misschien terug sporten ofzo en het steeds dikker worden op die manier te beperken.
Goede voornemens ik vraag me altijd af waarom die elk jaar opnieuw moeten worden gemaakt. Wie houdt zich eraan? ik meestal niet. En zovelen onder ons ook niet. Waarom zouden we moeten stilstaan bij dingen die we willen veranderen, laten we ze gewoon veranderen. Life goes one, Ook in 2007. Laten we daarom allemaal genieten van wat komt, de goede en slechte momenten. Want zonder een traan geen lach. Geluk is eens zo sterk na verdriet. Daarom voor iedereen een gelukkig nieuwjaar. Dat er vooral mooie momenten mogen zijn en af en toe kleine mislukkinkjes

Geen opmerkingen: