woensdag 28 maart 2007

Wat is dat toch allemaal?

Wat is dat toch deze week, heb ik ergens iets op mij hangen ofzo? Nu vraag je je vast af waarover het gaat, wel het zit zo. Deze week val ik blijkbaar in de smaak bij mannen, nu ja mannen...

Het begon allemaal dit weekend, ik ga uit, met mijn vriendje weliswaar. Wat is daar nu vreemd aan, zul je denken? Wel ik sta er in een gewone outfit, niets sletterig ofzo, gewoon een kleedje met mouwen en een legging. Op een gegeven moment moet mijn vriendje naar het toilet, de natuur roept soms he. Ik sta daar dus mannenloos :D Niet voor lang zo blijkt. Een seconde nadat mijn vriend uit het zicht is verdwenen staat er al een vies ventje tegen mij op te schuren. Joepie denk ik dan, lang leve de ellebogen!!! (Dit hielp niet natuurlijk, gelukkig kwam mijn vriendje snel terug :p) Een half uurtje later sloeg de dorst toe en ging mijn vriendje drank halen, hij weg, voel ik toch niet een hand op mijn kont van een man die minstens dubbel zo oud is als mezelf(megajakkes!!!!) Zeer grappig allemaal volgens de omstaanders, ikzelf zie er de humor minder van in eigenlijk.

Ik denk dan het is gelegenheidsgebonden en het ligt aan het weekendsfeertje (lees :zatte mensen)

Nu vandaag midden in de week (woensdag dus) wandel ik van de bushalte naar huis, het zonnetje schijnt immers. Ik wandel dus, alleen rustig mijmerend over de lente en al die leuke lentekriebels. Opeens vertraagt er een auto, met een jonge kerel in (duh...) hij bekijkt me van kop tot teen, glimlacht eventjes naar mij en knikt (ken de kerel totaal niet) en rijdt dan gewoon vlot door.

Nu de moraal van het verhaal is: mannen zijn raar!!!!

Het ligt misschien aan mij, maar toch waarom doen ze dat, vraag ik er om? Ik dacht het niet dus! Ik vraag er niet om om door een of andere vettige kerel begaapt of bepottelt te worden, ik doe da toch ook niet en eerlijk gezegd ik hou er ook niet van. Maarja het is lente, we zullen er in de tijden van warm weer en dus ook minder kleding weer mee moeten leven...

4 opmerkingen:

Tine zei

oh my gooood! het is inderdaad lente! eergisteren Spaanse cantus en wowz! Ik denk dat het was omdat mijn haar wat gekruld was, want haha :) had eigenlijk ook wel aantrek.. niet van de gewenste mannen maar: aantrek is aantrek he :) ;) en eigenlijk voelt dat wel goed he, het streelt je ego... *gaat even kijken wanneer de volgende cantus is :D*

just me zei

Bwa of het aan het haar of aan de drank lag, laten we mss maar beter in het midden :p (mijn haar was trouwens in het verhaal helemaal gesteild :p)
Lekkere spanjaardjes zie ik ook wel zitten ;), dat is egostrelend, maar venten van boven de 40 vind ik persoonlijk dan weer minder egostrelend :p
en ff btw cantussen zijn idd wel heel leuk :D

Tine zei

hehehe ok da's inderdaad wel heel oud :D

Tine zei

en, nog ambetante kerels tegengekomen de laatste tijd?