dinsdag 20 maart 2007

stinkerds

Wat hebben mensen toch met een lijfgeur? Ik ga hier eventjes een tipje geven: zeep en deodorant. Ja echt, het helpt.

Ik nam vandaag, zoals wel vaker gebeurt, de bus. Stelt u zich het nu even voor. Het is druk, veel mensen nemen de bus, er is geen plaats. Plots zie je een vrij stoeltje naast iemand, logischerwijs neem je er plaats. Een seconde later heb je spijt van deze actie, de persoon naast je ruikt niet zo fris (om maar niet te zeggen dat die persoon stinkt).

Nu stel ik me de vraag: is het dan zo moeilijk om s'ochtends als je opstaat eventjes een beetje zeep en water te gebruiken en daarna een vleugje deo te spuiten? Ik hou niet van stinkerds en al helemaal niet op een bus. Er zitten mensen in de buurt, denk dan toch aan die persoonlijke hygiƫne.
Tot zover mijn spannende belevenissen van vandaag

5 opmerkingen:

Tine zei

Goh ja daar zeg je zo iets.. En euh ;) regelmatig van kleding veranderen helpt ook natuurlijk...

dit doet me trouwens denken aan mijn treinritje naar Antwerpen vanochtend... Ik zat tegenover een euh heel euh corpulente dame :D met onderkinnen tot op haar navel ofzo.. En die was in slaap gevallen, en haar mond hing een klein beetje open :D en ze had blijkbaar te veel speeksel en ze was belletjes aan het blazen :D schoon zicht hoor fff

just me zei

Ja Tine, het openbaar vervoer heeft zo haar vreemde gebruikers. Iedereen kan er gebruik van maken, alleen jammer van die stinkerds en kwijlende mensen in jouw geval :D

Tine zei

Hehe.. hmjah.. en dan zwijg ik nog over die vieze venten dat aan mijn kont komen.. jakkes!!

just me zei

Die nemen niet alleen het openbare vervoer, die komen ook op openbare plaatsen :p

Tine zei

ieuuuuuwwwwww ieuwwwwww ga weg beeld!