maandag 19 maart 2007

nieuwe start?

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier mijn gedacht nog eens ben komen spuien. Het is ondertussen al terug een koude dag, na zo een mooie lente-week. Ik denk dat het weer een beetje mijn gemoed volgt. Bloemen staan al in bloei en nu na een nachtje sneeuw kan dat zo allemaal stuk zijn, dit is niet alleen in de natuur zo, maar ook bij ons. Een verkeerd woord, een verkeerd opgevatte uitspraak en heel veel is kapot. Toch hoop ik dat net zoals die bloempjes weer zullen bloeien ook voor mensen een nieuwe start kan komen.

2 opmerkingen:

Tine zei

sneeuw is niet altijd slecht.. het doet je nadenken, het maakt alles stil: de wereld van buiten, en jou vanbinnen. Maar als je goed kijkt zie je hier en daar een krokusje haar kopje boven de sneeuw uit steken...

Eva zei

Stop toch met die metaforen en raadsels meid, ik word er gek van ;) Hoewel ik er goed ben geworden in het onrafelen van zulke dingen...