donderdag 22 februari 2007

Miauwkes (of toch maar niet)

Vooraleer we weer denken dat er een kat buiten zit te mauwen, kijk dan eerst eens of u de tv niet heeft afgestemd op Idool.

Idool is toch zo hilarisch in het begin. Love those pré-selecties! Ik snap niet dat mensen zich zo belachelijk kunnen of durven maken, tenzij voor een weddenschap. Dit jaar verrast VTM ons met een nieuwe jury. Laten we zeggen dat ook zij de jankende katjes niet sparen.

Hier enkele quotes:
  • in de buurt van zaventem noemen ze dat geluidsoverlast
  • wij gaan er verder niks mee doen, en jij hopelijk ook niet
  • Waarom heb je dat liedje niet in het Engels gezongen? Dat was Engels, ik heb het geprobeerd hè (beeldt u daarbij een heel erg limburgs accent in)
  • ik wil deze martelgang niet laten verdergaan
  • je hebt wel lange benen, maar de jury heeft erg lange tenen, dus nee
  • veni, vidi, shitty
  • denk je nu echt dat je kan zingen?
  • Ga je naar dezelfde kapper als Willy Claes?
  • als de lichten zijn gedoofd, heb jij ons een peer gestoofd
  • ik voel geen passie, maar compassie
  • wie zingt met zijn armen gekruisd, is op voorhand gebuisd

Dus de conclusie (van de sadist in mij) is dat de eerste rondes een bron van goed entertainment zijn en uiteraard zalige uitlachtelevisie.

Geen opmerkingen: