dinsdag 13 februari 2007

love is all around

Morgen is het weer zover: Valentijnsdag. De dag waarop we onze liefde tonen voor elkaar. En hoe doen we dan in onze kapitalistische maatschappij? Door kadootjes te kopen natuurlijk. Dit verpest een beetje de romantische sfeer volgens mij. Het gaat niet langer om houden van maar om wie heeft het mooiste geschenk. Dit is jammer.

Maar als ik dan weer eerlijk mag zijn, ik hou wel van een beetje romantiek van tijd tot tijd. En laten we eerlijk zijn, is er een betere gelegenheid dan 14 februari?

Ik zal het maar bekennen ik doe ook mee aan de hele valentijnshype. Ja ook een rationeel iemand als mezelf laat zich wel af en toe eens gaan. Dus ook dit jaar ben ik op pad gegaan, maar dit is niet altijd makkelijk. Ik hou van persoonlijke originele kadootjes. Uiteraard maak ik het me dan moelijker, maar de verrassing is wel groter. Het kriebelt wel een beetje al vanavond, het verlangen naar jou morgen. Ik kan niet wachten je gezicht te zien.

Maar als afsluitertje nu voor iedereen van wie ik hou :
Happy Valentine !!!

2 opmerkingen:

Eva zei

Verrader ;) Enjoy your day tomorrow

Pieterjan zei

Een betere gelegenheid? 13 februari, 15 februari? Elke dag?

Het is te commerciƫel en het ontneemt alle spontaniteit.

Maar ik denk dat'k morgen toch ook iets ga halen.