zaterdag 29 september 2007

Moet je een snoepje hebben?

Als we klein zijn horen we vaak "niet met vreemde mensen meegaan" of " geen snoepjes aannemen van vreemde meneren". Als we ouder zijn, moeten we deze dingen zelf maar beslissen. Eens we een bepaalde leeftijd hebben bereikt, zouden we die kinderlijke naïviteit achter ons moeten hebben gelaten. Daar zit nu net mijn probleem, diep vanbinnen ben ik nog steeds dat kleine hulpeloze meisje.
Ik geloof misschien gewoon graag dat niet iedereen slecht is en zie graag het goede in mensen. Tuurlijk zijn er altijd mensen met slechte bedoelingen, maar toch niet iedereen.
De wereld is al grauw genoeg, laat mij dan maar dromen dat er nog veeld goede mensen rondlopen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé Just me, ik kom zeker nog eens terug op jouw blog, ik herken mezelf hier en daar wel in de dingen die je zegt ...
V.
http://vallysworld.skynetblogs.be